Glee vs Cory Monteith

Förra helgen läste jag på aftonbladet att Glee stjärnan Cory Monteith hade dött på sitt hotelrum, Vancouver! Nu i vecka såg jag att han hade dött av en överdos av heroin och alkohol. Det är så tråkigt att näst intill alla kändisar börjar med knark, o en del kommer ju aldrig ur skiten igen :( Man vet ju att det är inget skit att ens vilja prova varför ens börja?!

 Rest in piece

1982 - 2013


Från att totalt dissa Glee när serien kom ut på tv här i Sverige till att älska Glee! Började med att man såg nått avsnitt med Sandra och sen var man fast :) Och nu har man ju missat hela säsong fyra så nu har jag hittat en sida där jag kan se den. Har haft Glee abstinens nu någon månad, så nu blir det kolla dom sista avsnitten i säsong tre och börja på fjärde =) 
 
I säsong fem kommer artisten Adam Lambert att börja i serien. 
 
Puss & Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0