Dom är inte så svåra att älska!

Tjenare! 
I eftermiddags kom syrran med familj till oss! Dom kom in en sväng o hälsade på innan dom skulle åka hem till Göteborg igen, efter en vecka här i Skåne. Det var trevligt så jag kunde få pussa och mysa lite med Alicia och Oliver, ja o syrran också :)
 
 Denna lilla tjej älskar jag mer o mer för var gång vi ses <3 Innan har hon varit jätte blyg i början! Men nu när vi har träffats när dom varit nere så har hon inte alls varit blyg. Och när jag sov över hos min moster, där syrran med familj bott. Så kunde vi sitta o titta på film och så kommer såna spontana meningar som "moster Ann" jag älskar dig - Moster du är fin är jag också fin? 
 
Och den här lilla godingen är inte så svår att älska heller! Han är nästan alltid glad, förutom när han har ont någonstans. Och ger en alltid ett leende dock är jag för långsam för o fånga det på bild :) Dom gör att man blir glad! Så nu har jag fått myst med dessa underbara barn dom dagarna jag varit hos moster och även lite idag. Så nu klarar jag mig ett litet tag till :)  Dessa två gullungar är dom snällaste på planeten! Så om jag skaffar barn någon gång så hoppas jag att jag får lika snälla barn som dessa två. Vill inte ha några skrikiga ungar!
 
 Knass bild på mig och Alicia <3
 
Puss o kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0