Dagens händelser!

Goddagens på er!
I förmiddags åkte jag och skulle gymma lite i Eslöv! När jag varit där ca: 30 min kommer dom in o säger att dom stänger :S Ja då hade som sommarstängt  mellan 11:00 - 15:00 så jäkla drygt när man äntligen tagit sig i kragen att åka dit och man var lite pepp. Men fick tränat lite gran i alla fall. Nej så då var det bara att ta sina grejer o gå ut. Så det var bara att gå tillbaka till stationen igen och sitta och vänta på att klockan skulle bli 12:35 så man kunde ta bussen hem igen. När jag kom hem var jag hungrig som fan, så det fick bli kycklingsallad med avocado, har fått dille på avocado nu! När man äntligen smakat mogna avocados, har smakat omogna och dom smakade apa. 
Efter middagen fick det bli duschen i med jag inte hann duscha på gymmet :( Men fy fan va gott jag luktar ;) Älskar schampoot och balsamet jag köpte för ett tag sen luktar underbart. Så hoppas dom har kvar det på ÖoB nästa gång jag ska ditt, 20kr för både Schampoo o Balsam är ju ganska billigt :) 
 
Så det var dagens händelser, nu blir det snart kryppa ner i sängen hos Molly får öppna fönstrena först så här blir lite svalt.
 
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0