Bowling kväll med den bästa!!

Tjenare! 
Igår kväll vid 20:00 blev det spontan bowling, hehe.. Jag & Sandra blev körda till hörby där käkade vi kycklingkebab och sen blev det drink för mi och cider fär Sandra :) Det var roligt, vi är ju inte så duktiga någon av oss! Sandra låg i ledning i slutet med typ 15-20 poäng och jag lyckades komma upp o vann  nog men bara några ynka poäng :) Men kul hade vi i alla fall :) 
 Maten var verkligen skit god, men jag blev så kräkmätt! Så orkade inte äta upp allt, ser kanske inte ut att vara så mycket men det var det. Så denna bowling kvällen fick jag i present av Sandra, Så tack än en gång Sandy!!  :P 
 
Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0