Äntligen blev det Castrum med Sandra!

Tjenare bloggen!
Idag blev det äntligen dagen då jag, Sandra och mina föräldrar åkte till Castrum o käkade! Dom har verkligen super god mat, tror även Sandra tyckte det va gott :) Jag bjöd henne på midddag det blev hennes julklapp, var skönt att man kunde bjuda tillbaka någon gång :)  I med Sandra gillar o köra bil så fick hon vara chafför, så det tyckte pappa var skönt för en gån skull kuna dricka en öl till maten. Han brukar ju alltid få köra! På vägen hem stannade vi på Ica kvantum o köpte chips & dippa till filmen, det blev monsters inc university den var rolig!  Så jag har haft en trevlig dag och kväll!
Mätta o glada! Vi är ganska bleka på bilden men det bjuder vi på :)
 
Nej nu ska jag gå o lägga mig o spela lite beroede framkallande spel på mobilen xD 
Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0