Ny hårfärg & ny frilla

Tjenare! 
Igår var jag och tränade på förmiddagen, efter att ha gjort benspark o benböj var mina ben som spagetti lite läskligt.. Och i dag har jag fått träningsvärk i rumpan, skönt med träningsvärk om man inte får det i magen villsäga. Igår efter träningen åkte jag hem till Sandra, hon skulle hjälpa mig att färga håret och klippa mig! Blev riktigt nöjd ska bara vänja mig vid snelugg :)
 
 
Efter maten hemma hos Sandra åkte jag med henne och hennes pappa och övningkörde i revinge! Där mitt ute i ingenstans sprang kossorna fria :) När jag kom hem på kvällen mös jag lite med vovvarna och tyckte inte det var lönt att starta datorn då klockan börja bli mycket.
 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Du är jättefin snäckan!!! Kommer att passa jättebra till din nya hälsosammare stil.

Svar: Tack! Blev nöjd :)
Annis

2012-09-13 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0