Köpt en foto skrivare :)))

Tjenare!

Har varit så glad nu i några dagar :) Har köpt mej en foto skrivare (Canon MP560) den har allt som jag kan tänka mej.

* Foto skrivare
*Scanner
*Kopiater
*Wifi (trådlös)



 
Jag tycker om och fota så då är där möjlighet att skriva ut lite foton :) Sen hade vi ingen skrivare i här hemma så jag var tvungen att skriva ut lite viktiga papper så jag kan få tillbaka lite pengar. Det kändes så rätt när jag köpte den.. Bästa köpet på länge :) Så halva kvällen igår satt jag och packade upp och installerade den. Sen var man ju tvungen att prova att skriva ut ett foto, så det blev ett på Sandra som hon själv redigerat.


Och bilden blev skit bra :) Så smånig om ska jag fylla dom få vägg yter jag har med snygga bilder, mesta dels med foton som jag själv tagit. Se i slutet av månaden när man får pengar om man kan köpa foto papper (13x18) och sen åka in på IKEA och handla lite rammar :) Så man börja fylla väggarna lite :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0