Träffade Johanna Lascano på malmö entré :)

Tjena bloggen!

Fick tjattat på mamma och pappa att vi skulle köra till brosan på jobbet (Entré), så jag kunde hämta mina kläder. När vi kom till entré så såg vi melodifestivalen tältet i entrén så jag o mamma gick ditt o kollade. Då mötet man av Johanna Lascano ( Kitty Maria Santos i Andra avenyn) jag utbrister bara "Det är du från andra avenyn" Japp o så var det ju :) Hon gillade min OS mössa..  Hon frågade om vi ville vara med och tävla om en mobil? Så visst kunde vi det.  Vi fyllde i en blankett med frågor där var 1 fråga som vi inte kunde,  det var hur många telia butiker det finns i sverige?? Fick ledtråd inte mindre än 60 och inte mer än 100 :) så blev en gissnings fråga :) När vi skulle gå i från tältet såhade dom en tävling där man kunde vinna biljetter till festivalen i kväll. O jag räckte om min hand men var för kort så dom såg inte min hand :S Men men.. Sen gick vi vidare in till brosan på intersport och snackat lite och fick mina kläder..  Sen körde vi vidare till nova lund (rusta) för mamma skulle handla tappeter. Och sen käkade vi på MAX innan vi körde till willys  och shopade mat :)

När vi var inne på willys så fick jag sms från Jessie, om jag ville hänga med till nova.. Men måde konstigt och hade precis varit där så ville bara hem.. Känns som jag dissar henne, för varje gång hon smsar o frågar om jag vill hänga med o käka eller nått så har jag antingen redan käkat precis eller så mår jag pyton. :( Känns lite dumt.. men ska väl bli bättre :)

Sen på kvällen var det dags för melodifestivalen, så då kollade jag på det och käkade en god dessert, Mums var ju et :)  Tyckte det var rätt som gick vidare i melo, Anna Bergendahls låt var riktigt bra och gillar hennes röst i låten.  Sen snackde jag även med min gooooa syster, det var ett bra tag sen vi snackade.

Lördagen var ganska najs.. Just för det hände något, händer ju inte så mycket annars :)

 Johanna Lascano..
Glömde fråga om jag fick ta en bild.. Innan hon sprang i väg :) Så ffick bli denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0