Liseberg i fredags!

I Fredags åkte jag med Ekenäs skolan till Liseberg. Bussarna skulle gå vid 08:00 men där var några som hade försovit sej, så vi kom inte i från Ekenäs från 08:15. Sen åkte vi till Norrevång för o hämta upp lite folk.. O efter vi väntat in alla bussar så bar det av till Göteborg. Och det som absolute inte skulle hända hände ju :S Jag blev akut kissnödig, börja bli kissig redan innan vi lämnat Eslöv. Frågade Patrik när vi skulle stanna för kisse pause.? Han bara ja om två timmar ungefär. Ajdå.. ja trode det skulle hända en olycka, men klara mej. När vi kom upp var det nu var Varberg eller Falkenberg. Så var där en låååång  kö till toaletterna o jag som var väldigt kissi, men sen ser jag min räddning. Hittade en toalett som man skulle hämta nycklen i resturangen, jag bara yes o slippa stå i en lång kö när man verkligen är nödig. Efter en 30 min pause var det dax o åka vidare till Göteborg. Vi änlände till Liseberg 12:40 ungefär.

Jag åkte uppskjutet 4 gånger och en av gångerna  åkte jag med Petrus eller hur detstavas, han som rapa för sin syster i talang 2009.  Sen åkte jag Colorado 3 gånger o var dyngsur. Byxorna torka ju snabbt men inte t- shirten och trosorna :S Usch... inte kul o åka hem med våta trosor.  Min tjocktröja var dyngsur den med.. Så satt o frös lite på vägen hem.. Men jag lever ju :) Sen åkte jag balder för första gånga! Den var jäkligt najs :) Sen åkte jag Kanonen, ville ju åka den med Patrik men han ville inte. :S Sen åkte man ju några till karuseller till. 
Patrik skickade o sa att Anders från andra avenyn var på torolen. Så ditt gick man o visst  där satt han :) Passade på att äta med  fritidsledarna,. Jag bestälde något kött , pommes o béarnese sås, det va kanon gott. Det var skit dyrt där inne, min mat kosta 144 kr.. 
Sen vid 21:00 var det samling för att åka hem.. Så vid 21: 30 var vi på väg i från  Liseberg.  Det var ju oxå sagt att vi inte skulle stanna på vägen hem, s vi skulle kissa innan vi lämna  liseberg.  Men vi var tvungna att stanna på vägen ner  eftersom där var några tjejer från Löberöds bussen som svimmat. O när vi kommer till platsen där vi skulle stanna. Så var där några fotbolls idioter som höll på med tändvätska o kasta äpplen. Säger bara MOGET..
Men efter en stund så åkte idioterna i väg, så vi kunde springa på toaletten. Sen åkte vi raka vägen till Eslöv.. Vi var hemma i Eslöv vid ca: 00:45. Men jag var hemma 01.30 o kunde äntligen klä av mig mina äckligt våta kläder och gå o sova..

Det  var en najs dag :) Bara synd att syrran inte var hemma , så hon kunde komma till Liseberg :)

Puss o Kram ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0