Är tillbaka igen :P

Tjenare allesammans! 
Nu är man här igen det var en evighet sen jag skrev sist eller typ 5 månader sen rättare sagt. Men det är kul att där är någon enstaka följare som är inne och kollar nästan varje dag i alla fall! Fast man inte skrivit. Så tack 💜 Nu har det hunnit bli sommar och hela maj månad har varit riktigt varmt och go. Förra månaden hittade jag en hund som sprang lös utanför min lägenhet. En av grannarna var ute med sin hund samtidigt så hundarna försökte leka och då lyckades en tjej få tag på halsbandet på hunden. Efter som ingen kunde ta in hunden och ingen visste vems hund det var. Så erbjöd jag mig att ta in hunden till mig och ta hand om den tills jag hittat ägaren. 
Hunden var lite skygg i början men efter att ha fått vila ut lite och blivit mutat med köttbullar så kom hon o la sig i mitt knä. Tiden gick och trodde lite att jag skulle få en säng kompis under natten men det skett sig 🙃 Senare på kvällen så hörde ägarna av sig och fråga om det gick bra att komma och hämta lilla Tesla på en gång. Så vissade sig att hon råkat smita med sparris leveransen från lund till Ica kvantum här i Eslöv. Och som tack för hjälpen fick jag en hel låda med sparris. Dom var glada att dom fick hem sin vovve och jag var glad att jag fått mysa med henne hela dagen och även för all den goda sparrisen. 😊 
 
Puss 💗 Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0