Svin kallt

Igår åkte jag hem till mamma & pappa för dom skulle iväg och spela Kille på kvällen så jag fick passa vovvarna. Så blev att sova över där tills idag. Men nu är man hemma igen och värmer upp sig lite med varm choklad :) Där är svin kallt där hemma och jag som redan har dålig blodcirkulation så är mina fötter och ben iskalla så det är så man fryser även när man kommer hem till sitt eget. Men fick ett underställ av brosan i julklapp så det hjälper ju lite, får ta på mig dubbla strumpor också så man inte blir så kall. Fast jag gillar ju inte riktigt och vara på pälsad men får väl köra lite på det så man håller sig lite varm i alla fall.
Detta fick jag i julklapp strumpor, peng, underställ, handtvål och body butter med doft av kokos och några triss lotter. Av 4 trisslotter blev det vinst med 60 kr på en av dom, så har fått bytat till två nya lotter så dom skrapar jag nästa år ;) Man kan ju hoppas det kan ge en stor vinst så man kan klara sig ekonomiskt ett tag något år framåt. Men nu i mellandagarna har man mesta dels legat på soffan och vilat upp sig framför filmer på tv. Fick min värsta förkylning på en massa år om någonsin. Annars brukar det bara vara lite snorigt och lite ont i halsen, men denna gången var det typ allt på en gång. Ont i halsen, ont i öronen snorig, ögoninflamation, hosta och feber så det var skit drygt att ligga och vara sjuk! Men förhoppningsvis håller man sig frisk nu ett bra tag framåt, nu har jag fått min del att sjukdom/förkylning,
 
Puss o godfortsättning på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0