Då var denna fredagen snart sluuuut

Godkväll allesammans!
Imorse kom mamma och pappa och hämta mig, vi skulle iväg klippa klorna på hundarna. Det gick riktigt bra Frida som klipper klorna på Öresunds veterinärerna i kvarnby är riktigt duktig. Det tar inte många minuter alls och så det gillar hundarna. Sen åkte jag med föräldrarna hem så blev det lite frukost tillsammans. Sen började jag rensa lite i skafferilådorna där hemma men hann bara med en av dom stora lådorna så ska ditt i veckan o sova över. Och rensa i dom andra lådorna i den radan sen får det bli att börja rensa deras garderober också. Är ju en jäkla massa kläder och annat skit som inte använts på evigheter så kan behövas rensas ut nu. Och i kväll när man kommit hem så har man flippat mellan handbollen Sverige - Norge där Sverige vann och sen idol finalen.
Jag tyckte både Hanna och Chris var riktigt grymma, men tyckte Hanna skulle vunnit vinsten att åka till Los Angeles hade passat henne bättre. Men tror hon kommer lyckas skit bra internationelt och ska bli spännande och se vad som händer nu efteråt och Chris kommer dö ut som dom flesta andra idol vinnare gjort eller han håller sig kvar i flera år :) Och se hur allt går för Hanna.
 
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0