Julstädning

Godkväll på er!
Idag har det varit städning på schemat fått dammat så gott det går och gjortvid toaletten. Sen blir det fortsätta med dammsugning och tvätta golv i morgon. Och har fått upp dom julgrejerna som jag köpte igår. Stjärnorna som ska stå i fönsterna hade korta sladdar så där får jag köpa två förlängningssladdar i morgon, men fick upp den lilla stjärnan i sovrums fönstret i alla fall :) Fick beställt julgardiner igår så hoppas på att dom hinner komma tills torsdag när jag fyller år. Så jag kan få hjälp att sy till dom. Blir att försöka komma upp i hyfsad tid i morgon så man kan ta en sväg på ÖoB och kanske handla lite julgrejer till. Sen hem och fortsätta med det lilla städningen som är kvar.
 
Här är min kompis som ska pryda mitt hem under jul :)
 
Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0