Dagen blev inte som planerad!

Tjenare! 
Dagen blev inte riktigt som jag planerade igår, hade ju planerat städa klart det sista idag. Men fasan ringde när jag kommit upp i middags och sa att jag skulle få min födelsedagspresent två dagar förtidigt. Blev utbjuden på Eslövs bästa resturang "enligt mig" Castrum. Jag valde alá cart black & white som var super gott som vanligt. Innan middagen så kom mamma och pappa in om, så pappa hjälpte mig att damma och torka av luckorna och på andra ställen där jag inte når. Sen hade vi en halvtimme tills resturangen öppnade så då körde vi till ÖoB, Jysk och Netto så jag kunde handla lite julgrejer till och några julklappar. Har fått lite dille på mjuka tomtar detta året köpte 5 nya tomtar idag :) 
Så detta är en del av mitt julpynt! Är nöjd hur jag fått det i lägenheten nu efter jag fått julpyntat, är lite mysigare nu. Kommer verkligen bli deppigt när man ska behöva plocka ner allt igen fast det dröjer ju två månader tills dess :P Skulle haft sommar kläder till tomtarna så jag slapp att plocka ner dom efter jul ;) 
När jag kom hem igen så satt jag igång julmusik och börja plocka upp det jag handlat och ställt allt rätt. Så dagen blev ju inte som jag planerat men blev mysig och trevligt ändå. Det jag skulle göra idag får jag göra i morgon istället. :)
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0