Förändringen!

Som i rubriken från förra inlägget är det dags en förändring " Time for a change "! I mellan åt är det väldigt deppigt och känns som inget har någon betydelse längre! Jag har kommit underfull med varför det blivit så här. Det har varit för mycket tankar som snurrat runt i huvudet bland annat för att jag varit ute på en del praktiker och att där är ingen som vill anställa mig. Man känner sig värdelös!  Så tankarna har ju varit hur fan man ska klara sig ekonomiskt och ska man leva så här resten av livet? Och sen mår man dåligt över att man är överviktig, satt och kollade igenom lite bilder tidigare i veckan från några år tillbaka och på dom bilderna tyckte jag då att jag var jätte tjock och nu när jag ser dom så är jag ju dock överviktig men är ju ingetting i mot hur tjock jag är nu!
 
Så nu ska jag komma igång med träningen igen! Och sen har det fixat sig så att jag kan börja simma igen i april :) Så blev jätte glad för jag älskar att simma och måste hålla igång mitt Crawl som Sandra lärt mig ;) fast jag måste ändå öva mer. Så nu ska detta bli mitt fokus ett tag framåt och försöka att hålla mig positiv och sen stänga ute allt negativt. Och tänka mer på mig själv! 
 
Puss och godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja dig, Ann! Jag håller alla tummarna, och man kommer grymt långt bara genom att försöka tänka positivt, sen hjälper så klart träningen till. Och simma är ju superkul!
Kör hårt! :) <3

Svar: Tack Malin <3
Annis

2015-02-13 @ 10:23:34
Postat av: Annica

Lite efter med det här låter så bra Ann. och att du fortfarande håller i det är så himla bra. puss på dig! /Annica

Svar: Jag ska försöka hålla i detta nu! Så går jag förhoppningsvis ner :)
Puss <3
Annis

2015-03-04 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0