Nu har min BFF lämnat skåne :(

Tjenare!
Igår var jag, Sandra och Linus på kina resturangen i Eslöv! Vi hade ju tänkt att vi skulle ta kvällsbuffén men det hade dom bara fredag-söndag så vi fick ta lunchbuffén i stället. När vi kom hem igen igår så satt jag och Sandra o spela massa spel, vi spelade ett som heter " Mad " det spelet var roligt men helkäppt xD Det var något liknande monopol, men i detta spelet skulle man bli av med alla sina pengar! Och helt plötsligt hamnar man kanske på en ruta som säger att man ska byta pengar med varandra eller byta plats. På något kort stod det att man skulle sitta ner på sina händer o skrika som en höna och en massa andra konstigheter. Men vi fick några skratt med det knäppa men roliga spelet :) Sen fick vi maräng med citron cream och hallon och blåbär, det var super gott!
 
 
Och idag var jag hos Sandra någon timme, innan hon skulle åka hem till stockholm igen!  Känns så tråkigt att hon åkte hem idag :( Men börjar ju vänja mig vid att hon åker i väg hela tiden! Men nu ser vi fram i mot det kommna året det ska bli ett bra år och minnesvärt! Är ju redan lite roliga saker som kommer hända under detta året som man ser fram i mot :) Och sen blir det kanske en resa efter sommaren om där finns pengar! Allt handlar om PENGAR :P
 
 
 
 
Puss o Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0