Lördags ilska!

Är trött på denna jävla människa den bara tar o tar men ger aldrig något tillbaka! Efter allt som hände för några år sen, blev jag arg o ledsen och irriterad så fort du ringde. Jag har tänkt länge det är kanske dags att släppa allt och sluta vara så arg, irriterad på dig. Det har funkat ett tag nu! Men nu är det STOPP, du har bevissat va du är för en person. Du bara tänker på dig själv och bryr dig inte om vem du sårar eller gör illa! Där finns inget gott i dig! Önskar bara att du kunde flyttat typ till nordpoolen där det inte finns telefoner. Så vi/jag kan slippa dig!!
 
 
Tur man har en del familj och underbara vänner som man älskar och uppskattar att ha ens liv. För du är inte en av dom längre!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda(syrran)

Såna människor är inte ens värda att lägga energi på.
Ditt liv kommer bli så mycket rikare utan dom i ditt liv.Människor som tror att dom har rätt att döma och kritisera andra och och bete sig precis hur dom vill är inget man vill ha i sitt liv.Stå på dig syrran,Du väljer själv vem du vill umgås med och ha i ditt liv.
Vi är många som bryr sig och älskar dig , focusera på oss i stället <3

Svar: Det gör jag verkligen <3
Annis

2013-10-19 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0