20-Års kalas!

Godkväll!
Har varit på 20-års kalas hos Peter idag! Det bjöds på fläskfilé och potatis/mos och sen blev det givetvis god tårta också :) Var trevligt o träffa alla, en del kända ansikten men även en del nya folk. Så det har varit jätte trevligt, kom hem för typ 2 timmar sen. Har hunnit slänga i mig lite kvällsmat och betalt in mobilräkningen! Så snart är det dags att slänga sig i bingen för o få några timmars sömn. Klockan ställs på 05:15 så får sätta 2-3 alarm så man kommer upp! Finns annars en risk att jag råkar stänga av dom i sömnen om jag är allt för trött i morgon, som jag säkerligen kommer va för har knappt sovit i natt!  Men annars vaknar jag väl när taxin ringer xD
 
 Naw, goa hund :)
 
Godnatt och sov gott! 
Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0