Glad för mina nya kläder

Tjenare! 
 
Igår var jag och shoppade med Sandra. Vi åkte till Nova Lund för för jag skulle köpa byxorna som jag velat ha ett tag nu. Jag shoppade lite t-shirts på Gina tricot, kappahl och på kappahl skulle jag köpa mina efterlängtade byxor. Men min storlek var tyvärr slut, så fick blir ett par kortbyxor och sen fick jag reda på att dom hade min storlek kvar i på triangeln i Malmö. Så Sandra var snäll o körde mig ditt med. Dock hittade vi inte riktigt ditt någon av oss, så vi körde på mobil gps :S Och jag fick ju kolla på GPSn jag sa att vi skulle svänga typ en innan eller så var det en efter så vi körde mot Göteborg/Stockholm xD Det blev lite extra körning men var ganska mysigt för det åskade och blixtra ganska mycket. Men när vi väl var framme på Triangeln så märkte vi ju att det var ju inte så svårt att hitta om man bortser från avkörningen på fel avfart.. hehe..
 
Detta var då mitt inköp, är skit nöjd och glad :) Blev ju lite mer än jag planerat men är nöjd ändå för det blev bra köp, kläder är ju det jag inte handlar så ofta.
 
Innan shoppingen började, käkade vi på MAX! Något jag tyckte var lite irriterande men ändå roligt var en man som gick före ALLA i kön, så frågar han oss vilken kö vi står i?! Så jag sa typ att man tar den som är ledig när man kommer fram. Han: OKEJ. Sen när det är vår tur, och biträdet säger nästa, så går han framför oss hmm.. Vi blev bara vafan.. Men det var något konstigt med han så snälla som vi är så sa vi inget. Vi skrattar och säger va vi tänkte samma sak att mannen var lik Morgan i Ullared xD  
 
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0