Sista dagen på fastan!

Tjenare på er!
Nu har jag kört med två dagars fasta igen, är inne på dag två nu! Det har funkat ganska bra, har varit lite hungrig idag men va fan har ju fett att ta av ;) Men grejen är att jag blir så sjukt sugen på Chees burgare, kycklingrulle (torget i Eslöv) och en stor fet köttbit :) Men i morgon får jag äta igen så då blir det kanske nått gott ;) 
 
Fick min räkning idag från när jag åkte färdtjänst :/ Trodde nästan att dom hade glömt, för det har gått typ två månader sen jag åkte. Men det var ju dock billigare än vad jag hade väntat, så ska ju inte klaga. Kommer bli en tråkig månad det här, för nästintill alla pengarna kommer gå till räkningar! Blir väl typ 200-300 kr kvar efter räkningarna är betalda :(
 
 
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå?! Hur har det gått? Känns det bra? Vann du eller Mats? :)
Puss!

2013-07-17 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0