Idag fixade jag fredags middagen!

Tjenare!
Mina farbröder var här innan idag, så vi spela en runda poker! Jag vann så klart så jag gick 80:- plus ;) har vunnit några runder i rad nu. Jag åkte med pappa till Hörby innan idag o handlade, mamma hade tänkt sig något med fläskfärs till middag idag. Men jag var inte sugen på det för tycker vi har typ spaggeti och köttfärsås flera gånger i månaden och jag är inte så där jätte glad för det. Men mamma ÄLSKAR DET så hon hade kunnat äta det 7 dagar i veckan! Jag var sugen på fredags middag :) (schnitzel, pommes och bearnaisesås) Köpte en packet schnitzel så gjorde jag rgna klyfft potatis och bearnaisesås till! Super gott, kunde dock haft mer krydda på. Så det gick och äta ialla fall :) 
 
  
 
Så nu blir det lägga sig och slöa framför det nya avsnittet av Hart of Dixie!
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0