Några bilder från dopet!

Hejsan hoppsan på er!
 
Nu är det ju typ 2 veckor sen jag skrev att jag skulle på dop och vara kattvakt! Så tänkte slänga upp några bilder från dopet. 
Oliver har verkligen en skön sovstil <3
Det var ett jättefint dop! Blev lite överaskning att min super duktiga kusin skulle sjunga på dopet! Blev lite tår i ögat så vakert det var. Efter dopet fick jag lift av Robin och Sonja hem till mitt boende under en vecka framåt. 
 
 
Var ju kattvakt till (Djävulen) som nu mer heter kissemissen!
 
Förra året var han ju en djävulskatt som bets! Men detta året var han en snäll kissemiss, det var bara kvällen då jag kom som han nafsade mig lite i vaden. Och detta året kom kunde jag tilloch med klappa han och han trivdes med det :) Så vete fan va ägarna gjort med han  ;) 
Sista kvällen var det Bigslap i pildammsparken, var tyvärr inte där hade inga pengar! Men vid 22:00 kunde jag höra musiken så jag låste ut mig på balkongen och öppnade alla fönster och låg o lyssnade på det till slutet :)
 
Får se till så man har pengar till nästa års Bigslap festival! Så den vecka gick ganska snabbt, men var ju ganska ensamt :(  
 
Puss o Kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0