Jobb vs trött

Godkväll på er!
7:00 i morse ringde dom från jobb, så då var det bara att dra sig ur sängen.. Skulle ta bussen som gick 7:40 men när vi kommer ut till bilen så ville inte åbäket starta. Så fick jag ringa Carina och fråga om hon kunde köra mig till Eslöv?! Och det gick bra så hon kom vid 8:00 o körde mig till jobb. Det har varit lite stresigt hela morgonen, men det gick bra ändå.. Sen kom Richard o hämtade mig när jag kom med bussen vid 15:15! Där var en asiat på bussen som tryckte för att hoppa av men busschaffören bara " Ach.. vi tar nästa hållplats, då frågar han när vi kört förbi den med några meter "skulle någon av" ja säger kille och var skulle du av säger chaffören "I HURVA säger killen.. Chaffören bara OJ..   Har varit trött som f*n ända sen man kom hem, så får bli sängen efter MTV VMA!
 
 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0