Irriterad Annis!!!

Är skit trött idag, gick upp tidigare än vanligt. Skulle på gynokologerna i höör så var tvungen att köra i tid för att hitta rätt. När vi väl kom dit höl dom på att bygga om på alla våningar trodde man skulle anmäla sig någonstans men skulle man tydligen inte, men tillslut hittade jag rätt. Fyy va jag inte gillar och gå till gyn.. att folk ska titta/pilla en i skrevet, tycker det är obehagligt. Tur nog gick det ganska snabbt! På väg hem stannade vi i hörby för Peter min vän fyller 19 år idag, så hade köpt blommor och en pressent. Innan vi skulle hem skulle vi möta upp posten lastbil, för och ta i mot grejer till min bror. Blir så in i helvetes irriterad och arg när folk köper en massa dyra grejer innan dom betalar tillbaka vad dom lånat.. Dom säger dom inte har pengar men sen kan dom ändå ha råd med en massa dyra grejer eller en massa bilar.. Jag tycker lånar man pengar av någon så ska man lämna tillbaka som så snabbt så möjligt, för att får chans att låna pengar igen.. Men tydligen bara jag som tycker och tänker så!!
Nu ikväll har jag varit hemma hos Peter och firat han lite och käkat onyttigt. Ganska nöjd att jag bara tog en lite bit tårta, och inget sug efter mer har kommit
 
Godnatt från irriterad Annis <3
 




Kommentarer
Postat av: Annica

Du har en sund inställning Ann. Då får du väl lära dig att inte låna ut pengar till folk som inte betalar tillbaka. Bra att du höll dig till en liten bit tårta. Ännu bättre att du inte kände sug efter mer. Tänk på att nu måste tårtan bort innan du bränner bort det som redan fanns. Heja dig hjärtat!

2012-09-19 @ 08:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0