Internet legat nere hela dagen!!!!

Tjenare på er! 
Under hela dagen har vårt internet legat nere, sjukt jobbigt när man alltid sitter vid datorn :) Men nu ikväll kom jag på att jag kunde koppla upp mig på mobilnätet, funkade ganska bra. Fick se till att lägga mobilen där det var hyffsad täckning, mitt rum är ju inte det rum som har bäst täckning precis :/ Men det funkade så jag kunde kolla på "Fridlyst" på svtplay. Det är ett intressant program där man får följa med den kända fotografen " Mattias Klum " som har med sig en del kända personer. Där dom åker ut och ser dom olika djuren i sina hemmiljöer och försöker hjälpa till att gör så djuren inte utrotas.
 
 
Hade varit kul och spännade att åka och se tigrar, lejon, urangutanger och leoparder och massa fler djur i sina hemmiljöer! Att kuna ta en massa bilder :)  Hade också varit kul att sitta på en zoo och mata tiger bebisar :)
 
Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0