Grattis brosan på 32-årsdagen!

 
 
Brosan bjöd på kakor, tårta,läsk och kaffe! Han hade gjort en morotstårta som var riktigt god och sen hade han gjort kärleks mums som också var goda men morotstårtan var så mycket godare :) Fick synda lite idag blir ju inte varje dag och varje vecka som man ska synda, fast det kommer bli nästa helg också när jag ska på 60 års kalas.. 
 
Föresten brukar ju väga mig på söndagar men jag har ändrat det till lördagar istället. Så idag är det ju en månad sen jag startade min resa mot ett hälsosamare och smalare liv. Och vågen visade ju bara 0.5 kilo denna veckan också men 4 kilo på en månade är väl helt okej ändå.. Mitt mål till nästa månad är att komma under 100 kilo, så går jag ner ungefär lika mycket nästa månad så är jag ju super glad. Då har jag kommit en  " LITEN " bit på vägen mot mitt stora mål. 
 
Puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Heja heja heja

2012-10-02 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0