Top Gun

Tjenare!
 
Har precis suttit o kollat på Top Gun "Tom Cruise" med en massa ljus tända. Tycker det är så mysigt när man kollar på film att bara ha några ljus tända. Men alla mina stearin ljus börjar ta slut nu när man tänder ljus varje kväll. Får se om jag kommer ut på IKEA så jag kan köpa på mig lite doftljus och lite vanliga stearinljus, kommer ju gå åt många nu när det börjar bli kallt ute.
 
Nu några kvällar i rad har det blivit ganska varmt (26 grader) på mitt rum, så får dra av mig strumpor och byxor och öppna fönstrena lite så det kan bli lite svalare.. Både pappa och jag har våra datorer igång och sen lite tända ljus så då blir det ganska varmt :)
 
Puss <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Hur går det med vikten Ann?
Har du tappat stinget? Jag undrar eftersom det var längesen du skrev nånting om det.
Puss

Svar: Det har stått stilla nu i typ 2 veckor :/ Men det ska fortsättas att komma ner i vikt..
Puss
Annis

2012-10-23 @ 11:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0