Längtar efter min soffa!!

Hej hej!
 
I middes när jag och mamma skulle åka till affären så hittar jag inte min plånbok,  letade o letade, visste att jag hade haft den i helgen. Och till sist kommer jag på att kanske kolla jackfickan, och där låg den ju så klart. Så tog med mig mina pantflaskor (som jag har haft utspridda över hela rum), så jag blev av med dom. Och nu ikväll så blev det poker med föräldrarna och farbröderna. Vi spelade tre omgångar dom två första gångerna fick jag bara skit händer och när man väl fick något o spela så fick någon annan högre. Så tredje gången vill jag inte va med hade inte mer pengar ändå, men dom övertalade mig och jag fick låna 20:- Bestämde mig för att beta och all in så fort jag fick något, första rundan slog jag ut två och andra en tredje och sen var det pappa och jag kvar. Jag ledde överlägset och efter en 45 min så slog jag ut pappa också! :)
 
 
Går fortfarande och väntar på att jag ska få min soffa! Börjar bli drygt att sitta i sängen varje kväll när man ska sitta vid datorn, får ont i ryggen efter ett tag. + att datorn bli så jäkla varm så den stänger av sig i bland och den gör det typ alltid när man kollar på någon serie och så får man se den skit reklamen en gång till.... Men hoppas på att jag får den imorgon så jag kan sätta allt  på plats. För sen fredag och hela helgen är det fullrulle, med utgång på fredag och 60 års fest på lördag och barnkalas på söndag!!  Ser verkligen framimot fredagen ska blir skit kul, det är ett lite hemligt änså länge.. Men ska försöka få någon bild och filma lite med kameran!
 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: rumpnissen

Så fin Annis!!! Vi måste ses snart, längesen.

Svar: Tack Rumpnissen! Har fått mycket beröm för mitt fina hår och med sneluggen, dom tycker jag passade jätte bra idet :) Men vi får ses snart :)
Annis

2012-10-04 @ 10:56:52
URL: http://rumpnissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0