Jäkla kanelbullar!!

Hellu på er!
 
I eftermiddags var jag på arbetsförmedlingen så det gick väl ganska bra, fick träffa min "NYA" handläggare idag! Får ju ny handleddare hela tiden.. Men hoppas jag får behålla hon jag har fått nu, hon va trevlig och lätt att prata med.. Snackade ju även lite om min viktnedgång, hon hade varit PT (personligassistent) innan så blev att vi kom in lite på det samtals ämnet också.. Efter AF åkte jag och föräldrarna till Willys, vart jag än vänt mig denna dag, så har man bara luktat dessa jävla "KANELBULLAR"!! Dom luktar ju så gott :( 
Kanelbullar jag och syrran bakade i sommras när jag var hos dom i Göteborg!
 
Nu när vi kom hem så hade jag gjort en lista "Att göra lista" skulle tvätta inför imorgon men vi har inget vatten, så det skett sig.. Så får komma upp tidigt imorgon och hoppas att vi har vatten så jag kan tvätta en maskin tvätt och duscha.. :/ Och så skulle jag hitta vad jag ska ha på mig på lördag, den tröjan/tunikan som jag skulle ha, den tyckte jag kändes lite för stram vid armarna o tyckte den satt för tajt :S Får se om jag hittar något annars får jag väl kanske kolla in den tunikan igen.. Och sen vad ska jag ha på mig i morgon har jag tur kan jag ha jeansen.. Alltid något som ska klydda i sista minuterna.. Men nu får jag ta tag i min "Att göra lista"
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0