Ann´s 25-årsdag <3

Då har alla gäster åkt hem nu efter att ha firat mig och pappa! Har haft en jätte trevlig födelsedag med lite överasknings människor som kom,  min kusin Jerry med dotter och flickvän och sen mina kusiners pappa som igentligen skulle ha jobbat. Så är jätte glad att där var så många som ville komma hit och fira min 25-årsdag med oss. Blev jätte glad för alla presenterna jag fick, var ju mest pengar, fick ju lika mycket i pengar som jag fick i presentkort på Elgiganten, så jag förmodligen kan köpa mig ett nytt objektiv :) Är ju helt frälst i USA & USA flaggan  så fick en kudde med frihetsgudinan på själva flaggan :) Den blev jag så jäkla glad för tacka 2 gånger till ock med :P Sen fick jag en klocka också och en gosefilt med Engelskaflaggan och några ljuslycktor :)  & en del blommor oxå :)
 
 
Så jag vill tacka alla som var och fira mig och som även sa grattis till mig på min 25-årsdag, ni har varit stor del i att jag fick en underbar födelsedag :) Så TACK TACK så himla mycket för alla presenter. Min födelsedag blev mmycket bättre än förväntat :)
 
Puss från en glad Ann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0