Köpt operativsystem!

Godkväll på er!
Idag när pappa kom hem så åkte vi Lund! För jag skulle ha fatt i windows 7, ska tömma datorn. Nu är den så seg o slö så tyckte det var bättre o fixa det nu.. Innan vi åkte kollade pappa in elgigantens hemsida och kollade var som var biligast, så det blev elgiganten. På hemsidan stod det 1190:-  och i butiken 1290:-  så pappa frågade varför det var dyrare i affären och det var tydligen skilldnad, men dom fixade så jag fick det för internet priset :) Hela 100 kronor billigare ;) Sen körde vi in på MAX och käkade innan vi åkte hem.  Har inte funnits så mycket att kolla på idag, så nu blir det att sätta på film (Alvin och gänget 3)
Bjuder på två gamla kort på mig!
Bjuder på två bilder på mig sen några sommrar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0