En bild kan återuppliva gamla minnen <3

Ojdå! Klockan är ganska mycket 01:29. Sitter o halv kollar på NCIS: Los Angeles medans jag rensar lite bilder och musik från min gamla hårdisk. Dagen har varit tråkig och man varit halvt deprimerad! Det var ju roligt iallafall när vi spelade poker, jag går från att bara ha några marker kvar och sen vinna.. De var ju najs! Blev lite gladare nu när jag rensade min hårdisk och hittar gamla bilder från en sommar fest hemma hos en kompis, för ett par år sen. Fy fan roligt vi hade :) Den ena bilden är ganska suddig, lite synd tycker jag för den hade blivit perfekt om den inte varit så suddig..
GIRLPOWER ♥
♥ 1 Bild säger mer än 1000 ord ♥
Kul med bilder som kan återuppliva gamla minnen :)
♥ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0