Om installation av dator är nu gjord!

Hela dagen har jag suttit och kollat på pappa när han har installerat om min dator. Lagt in windows 7 istället för vista som jag hade innan och sen har jag fått in det nya photoshop. Så blir att sätta sig ner o försöka lära sig det, är ju mycket att lära sig. Så nu har man själv suttit och lagt in lite program som jag vill ha, blir förmodligen att ladda ner google crome i morgon, tycker att explorer är segare.. 23:00 kom jag på visst fan jag ska ju jobba i morgon 6:00 till 11:00 så det blev att springa in i duschen en snabbis. Blir ju att gå upp 04:30, är nog dags att gå o lägga sig nu så man hinner sova 3-3,5 timme, innan det är dags att gå upp igen.

♥ Puss o godnatt  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0