Onsdag, Torsdag och Fredag!

Tjenare!
Har blivit en pause här på bloggen sen tisdags.. Så tänkte berätta vad som hänt dom pausade dagarna :)
Onsdags!
Var jag hemma hos min vän Sandra. Vi gjorde daimglass och  sen klippte hon mig :) Jag tyckte det var dags att bytta frisyr. Sen förskte Sandra att få mig att bli ett "Glee fan" och nja hur hon lyckades återstår att se längre fram ;) Men vi satt o kollade några avsnitt. Så man har blivit lite sugen på att kolla på några till. Vid 23:oo åkte jag hem, så när jag kom hem orkade jag inte sätta i gång datorn. Blev sätta sig och kolla på One tree hill säsongen i stället.
Torsdags!
Då fick jag gå upp 7:30 för hade fått tid hos doktorn, för o kolla upp min hosta. Tur nog så var det inte lunginflamation. Men doktorn sa att det var bra att man kollade för för säkerhetskull, det hade varit många som hade kommit in med lunginflamation. På eftermiddagen gjorde vi oss klara för att åka på middag hos min moster. Men på vägen till bjärred åkte vi inom Eslöv för jag skulle hämta min julklapp från mina kolleger och så skulle vi handla lite på willys. När mamma o pappa gått in på willys så knackar det på bildörren, ja då var Sandra oxå inne på willys. Sen kom mina föräldrar tillbaka så vi åkte vidare till bjärred. När jag kommer hem till moster blir jag helt förälskad i hennes filtar som hon fick i julklapp.
Det vita på filten är jätte mjukt o gosigt så sån måste jag ju bara ha :P Vid 22:30 åkte vi hem efter en trevlig kväll med middag o efterätt. När vi kom hem satt jag mig o skypa med Sandra medans hon packade, hon skulle försöka hålla sig vaken till flyget gick 9:00 idag, så hon kunde sova under flygresan. Hon var ganska trött när vi slutade skypa vid 3:00 någon gång. :)
Fredag!
Idag vaknade jag när Richard och Mats kom och ville spela poker. Dom hade med sig frukost så blev de först sen poker. Sen har jag mest suttit o kollat på one tree hill hela dagen, så nu har jag bara sista skivan kvar att kolla på :S I Want to see more!!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Du sköter dig Ann!

Men tvinga mig inte tvinga dig något mer :)

2012-01-07 @ 04:31:46
URL: http://dellgrens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0