Favorite fredags underhållning!

Då börjar snart Gladiatorerna om 30 min. Det är nog min favorite fredags underhållning genom tiderna, fast dom har ändrat till lördagar nu stället. Jag kommer sitta bänkad varje vecka :) 8 År sen dom sände gladiatorerna sist, så var ju på  tiden att det kom tillbaka nu :) Kommer sakna Gunde och Agnetha.
Min brors flickvän skickade in o skulle ha med min bror som tävlande. Men tv4 ringde upp och tacka för ansökan men dom hade redan tagit ut sina tävlande. Men där fanns något mini gladiatorerna istället där förälder med barn kunde va med o tävla tillsammans. Men brosans låsas dotter var bara 7 då, och barnet var tvunget att va 8.. Så det skett sig..  Mohaha..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0