Nyårslöften vs Känslor!

Tjenare!
Här är det fortfarande förkylt, hostan kommer o går och den rinnande näsan börjar bli bättre, som det känns nu iallafall. Så ska drar en filt över mig och sätta på lite thé och sätter mig o kollar några avsnitt på One tree hill innan sängdags. I natt blev det inte mycket sömn låg o tänkte på mina nyårslöften, som kanske inte är nyårslöften ens. Är väl bara mål som jag vill försöka uppnå under 2012! Och hur jag ska kuna uppnå mina mål!
Jag är glad för den delen av familj som jag har i Göteborg! Dom finns alltid där om jag behöver prata eller hjälp med något och framför allt puchar dom mig alltid när det gäller träning och viktnedgången. Fast det alltid slutar med att jag ger upp efter ett tag när vikten stått stilla för länge. Känner att jag sviker dom när dom verkligen tror på mig och pushar mig..
Men jag är glad för att dom tror på mig när jag inte själv gör det.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Tränar du någonstans? Jag är på 24:an...

2012-01-03 @ 23:14:52
URL: http://dellgrens.wordpress.com/
Postat av: Dellgren

Nu får du uppdatera din blogg lite fröken!

2012-01-07 @ 02:20:43
URL: http://dellgrens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0