Söndaag

Tjenare!
Kollade handbollen innan, sverige - makedonien! Det var ju verkligen ingen höjdar match som sverige gjorde men dom fixa ju iallafall så det bliev oavgjort. Men iallafall nu är träningsväskan packad och imorgon bär det av till jobb o snacka lite skit innan man går bort och tränar. Ska försöka va duktig och göra motionen också som regel alltid brukar hoppas över :/ Men ska bättra mig!!  Blir att inviga mina adiddas byxor som jag fick av bror med familj i julklapp, dom var tajta uppe till men resten av byxan satt skit bra. Så håller tummarna nu när jag ska gå ner i vikt att kilona går väck på rumpa och midjan först så sitter dom änu bättre sen!  Ska upp vid 7:45 i morgon så man får väl gå lägga sig snart så man orkar upp i morgon..
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0