Kniven mot strupen in Oxie

Tjenare på er!
Hur är läget med er? Här är det ganska bra förutom den ihärdiga förkylningen som vägrar släppa taget.. Hostan är ju bättre men är ju fortfarande snorig och stopp i näsan. Men förhoppningsvis så försvinner det snart igen. Idag har jag, mina föräldrar och mina farbröder spelat poker. Jag vann 1 av 2 idag :) har vunnit några dagar i rad nu så någon 100 lapp mer i plånboken :)
Sitter just nu och kollar på "Kniven mot strupen" på tv3. Dom vissar från min födelsedags ort Oxie i lilla skåne :) När man ser hur dom tillagar maten och hur det ser ut innan tillagningen så blir man ju äcklad.. Potatismoset på plankorna var ju redan förberätt så det var ju bara att ta ut från frysen innan det skulle in i ugnen. Och dom hemma gjorda hamburgarna var tillagade utan på men råa inuti riktigt.. Men nu ser det mycket bättre ut, får väl åka ditt någon gång o se om deras käk är ätbart ;)
♥ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0