Vart jag mig än vänder så ser jag semlor!

Hej på er!
Igår jobbade jag. Vi hade beställt 1700 st semlor, så det gick en jäkla massa semlor :) Men när jag slutade så hade vi ca: 250 stycken kvar. Mamma ringde på eftermiddagen o  sa att Mats och Richard skulle komma så om jag kunde ta med mig några semlor hem. Så ställer mig o ska packa dom jag ska med hem, kommer min kollega o stoppar ner några extra. Försökte hålla mig hela dagen ifrån att äta någon och min ena kollega försökte intala mig att det är JÄTTE ÄCKLIGT med semlor :) När jag slutade så tog jag med mig en 9 semlor till imed vi ända skulle kasta  resten.. Så min kompis o hanns familj fick vars en :) Så betämde mig för att ta GODIS dag igår istället så käkade 2 semlor och glas smultron dricka.
Riktigt gott :)
Drömde  när jag halv sov att jag skulle lämna ut semlor och sen var det något som gick fel, sen vaknar jag bara HALLÅ JAG ÄR JU HEMMA! Sen fortsatte det så typ 2 gånger, kändes skönt att man var hemma :) Efter fullrulle hela dagen.. Så när jag kom hem o vi spelat poker med Mats o Richard, så kolla jag lite BB sen gick jag o la mig..
♥  Puss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0