Tydligen skulle man jobbat söndag :/

Godkväll på er!
I dag var jag inne på jobb en snabbis, hämtade min lönespec.. Tur var ju det..  Någon på jobb hade satt upp mig på att jobba på söndag utan att ens frågat om jag kan/vill jobba??  Jag trodde dom skämtade me mig, men det gjorde dom inte :/ Och jag har ju planerat annat i helgen så jag kan ju inte ändå.. Så sån tur dom hade, hade varit lite surt för den som jobbar på söndag och stå där söndag morgon och där inte är någon som kommer. Men, men dom löste det ändå. Men fick sms vid 21:15 ikväll och frågan om jag kunde jobba i morgon, så det blir snart att gå isäng ska ju upp 4:45 *JÄSP* är ju inte ens trött nu, hoppas man får någon timmes smn iallafall :)
I kväll tittade jag på en bra film "The Lucky One" med Zac Efron en drama. Handlar om killen som heter Logan som är med i armen! Som hittar ett foto på en kvinna, då bestämmer han sig för att om han överlevde kriget så skulle han söka upp kvinnan på fotot. Sen får ni kolla på filmen för att få reda på resten ;) 
 
 
Zac Efron är så jävla het!! Gillar när han har lite stubb eller skägg han är så het så jag smälter :0)
 
Puss o sov gott på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0