Lördag vs Söndag

I Lördags åkte jag och min vän Sandra till Malmöfestivalen för att se Rixfm! Vi satt uppe i öltältet med mina kusiner och lite vänner. Kusinerna hade fått tag på dom bästa platserna, vi såg scenen jätte bra och så slapp vi ju stå och trängas i publiken och risk för att inte se något. 
 
 
Dom flesta var bra men mina tre favoriter var ändå Agnes, Danny och Norlie & Kkv.  Dom sist nämnda var ju bättre än förväntat hade hört dom typ två gånger innan och tyckte inte det var något. Men att höra dom live var bättre, blev sånt drag med dom på scen. 
 
Efter rixfm drog jag och Sandra vidare till gustaf adolfs torg, Sandra skulle ha en langos, medans hon gick o köpte det så paxa jag bord. Jag satt och väntade på henne, när jag tyckte nu borde hon vara frame och fått beställt så hade hon bara kommit halvvägs xD Efter ca: en halv timme så kom tillbaka med sin langos, jag smakade lite. Langos är ju så sjukt gott upptäckte det föra året på Helsingborgs festivalen :)  Efter vi hade gott och kollat runder lite så bestämde vi oss för att åka hem. Blev lite omvägar hem, efter vi hade missuppfattat Sandras mamma, som skulle kolla buss/tåg :)  Blev åka från Malmö till Lund och sen fattade vi det som där fans en buss som skulle gå till Hurva e22 men det var inte förens typ 1,5 timme senare, så det var bara att sätta sig på tåget till Eslöv istället, sen kom Sandras föräldrar o hämtade oss. När vi väl kom hem satt vi oss och drack lite kallt och kolla på stjärnorna. Jag sov över till söndagen! I Söndags var det ganska varmt, så jag fick lånat badkläder så  låg vi och guppa i poolen ett tag :)  Efter så satt vi oss o solade lite, jag blev en tomat i ansiktet, axlar och bröst. Men nu några dagar senare så tycker jag att färgen är så klen, vill ju ha mycket färg :) Efter ha käkat grillat och spelat kort åkte jag hem.. Så denna helgen blev lyckad :)
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0