Kul att inläggen inte kommer upp!!!

Kul att inläggen man gjorde i morse inte kommit upp :S Piss... 
Men i alla fall i förmiddes kom farbröderna och hade köpt med sig bullar, gott med nya bakade bullar. Sen i eftermiddag åkte jag och Mats ner till byn och handla lite middag. När Richard hade jobbat klart spelade vi några runder poker.. Vi tog en kort pause för och göra och käka lite tacos! Sen efter fjärde rundan poker så orkade jag igentligen inte spela mer, men dom övertallade mig att va med på en sista. Som jag så klart vann :) Gick +-0 så det var ju bra :) Men nu blir det gå och lägga sig försiktigt, så man får ha kvar min lille vovve i sängen :)
 
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0