Är stolt moster till två underbara systerbarn!

Tjenare! Har inte skrivit på snart en vecka så det är väl dags att skriva lite :)
Natten till tisdag 3 april, fick jag sms från min syster som berättade att dom var på väg in på KK/BB klockan var ca 01:15 och jag var så glad och uppe ivarv så jag kunde ju inte gå o lägga mig. Så jag satt mig och hade videosamtal med Sandra som är i USA. Tror det var ca 1 ½ timme efter syrran skickade att dom var på väg in som det kom upp en bild på facebook. Så jag har blivit moster en andra gång till en underbar liten kille. Han har en del hår precis som sin syster hade när hon föddes fast Alicia hade mörkt hår och Oliver har ljust..  En stund efter dom lagt upp bild på facebook fick jag bild på prinsen <3
♥ Mosters prins ♥ Oliver ♥
♥ Är stolt moster till två underbara systerbarn ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja vi satt och kollade framför tvn, kul att du kände igen honom :) ! Tack vad snäll du är, kram :)

2012-04-09 @ 22:40:14
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0