70-års kalas!

Igår innan jag gått upp så kom Jim, Helene och Bastian! Så då gick jag upp o snacka med dom. När vi satt och fikade så satt jag inne på fajsbook och så jag visade en bild på Oliver för Bastian och säger det är din kusin då säger han: Jag älskar han!! Jag var tvungen o fråga igen vad sa du!? Och han sa det jag tyckte han sa.. Tyckte det var så söt..


♥ Oliver ♥


När dom åkte så började jag att byta om och göra mig i ordning. När vi väl var på kalaset så blev det kassler och hemma gjort potatisgratäng och sallad till det. Potatisgratängen var underbart god, bad Peter att ta lite till han bara ska du inte ha kassler och sallad oxå? Så tog det oxå :P Efterätten blev tårta också skit god :) Jag gick hem vid 23:00 när Peters skulle gå och lägga sig. Lennart blev glad för sitt Coca-cola skal som han fick i present :) Han ville ju ha ett skal till sin Samsung galaxy s2 så tyckte jag att coca-cola var ganska passande eftersom han älskar det och typ den ända han dricker om han inte dricker öl..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0