Träning vs jobb

Nu har man precis budat in ett sportarmband till min samsung galaxy s2 på tradera, så förhoppningsvis får jag väl det på fredag :) Har tänkt att komma igång med träningen igen! Har inga fickor i mina träningsbyxor så fick fixa så jag kan ha mobilen på armen istället :) Och eftersom jag är lite frälst i USA (flaggan) så har jag skickat efter ett USA skal till min mobil..
Gillar den skitiga stillen på skalet :) Eller va tycker ni??
Blir att ta ett pass på gymet på fredag, måste ändå in jobb och lämna in lapp om hur mycket jag jobbat. Som måste göras innan helgen.. Är inne och läser och försöker samla motivation på Milenas blogg så får hoppas det funkar :)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0