Nya lurar till den ny mobilen :)

Förra veckan var jag inne på telenor och förlängde mitt abonemang, så nu har man "Samsung galaxi S2" Dom på telenor sa att jag kunde komma tillbaka med en gammal mobil och lämna den så fick jag 200kr att handla för inne i telenor butiken. Så idag när pappa ändå skulle åka o bytta skjorter i Eslöv, så körde vi till löddeköpinge så jag kunde gå in på telenor. När jag kommer in på telenor så säger dom att jag får 250 kr att handla för :) Så jag hittade a-jays one+ hörlurar som kostar 395kr, så efter 250kr av drag så blev det bara 145 kr att betala :P Hade tänkt att jag skulle köpa ett skal men dom kostsde 199:- så då hade jag kanske gått miste om 50 spänn så tog lurarna i stället.  Så blev super glad :)
Hade inte köpt så dyra hörlurar om jag inte typ fått dom nästan gratis :)
♥ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0