Shopping och Idol 2011!

Hej på er!
Idag så har det blivit lite städning i med det är kalajs i morgon! Känns skit drygt att man ALLTID kommer igång med städningen typ dagen innan :S Så jäkla drygt när man är mitt uppe i städningen så tyckte mamma & pappa att vi skulle åka o handla. Då blev det bara att sätta sig ner o kolla vad som skulle handlas en MASSA.. hela kalajset blev väl kring 1000 lappen. Ska bli kul o se i morgon hur mycket mat där bli kvar, mamma o pappa tror att all mat ska gå åt, det tror inte jag.. Vi ska göra en brasspanna med kyckling paj och 4 taco pajer till 13 personer... hmm.. Gunsan tyckte oxå att det lät ganska mycket. Men pappa o mamma blev lite kinkiga så tänkte får väl göra som vi sa från början med alla dessa pajer. Blir iallafall billig och god efterrätt :) wienetta glass bigpack  20 kr :) en vanlig normal stor kostar nog kring 30-35 kroner tror jag nere på ica i byn. Sen körde vi o käka på gamla moussandras i hörby, riktigt gott. Efter käket blev det hem o packa upp alla kassar med mat  och sen fortsätta med städningen för min del.
20:00 Började Idol 2011!  Det var i malmö arena så skönt att ha våra skåningar på hemmaplan :)
Men jag tyckte att Amanda skulle åkt, för Molly är mycket bättre. Sen fattar jag mig inte på BARD han hackar o gnäller på Robin alltid. Fast om så Robin skulle vara riktigt bra, så tror jag inte bard skulle erkänna att Robin är bra när han kritiserat han igenom hela idol.. Så ut med BARD!!!
Här är mina favoriter i kväll iallafall!

Men nu blir det sängen! I morgon är det upp o fixa med maten och dra över med snabbeldraken :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0