The day we waited for ever, is coming soon :)

Idag har jag leggat läst lite teori och vägmärke. Det är kul att läsa, en del grejer är ju ganska logiska. Men undrar lite hur f*n man ska få in det i huvet allt samma. Sen lite hur ska man läsa för att komma ihåg det bäst? Läsa igenom hela boken några gånger eller man ska läsa varje kapitel två gånger för att komma ihåg det? Komentera gärna vad ni tycker om ni har körkort!
Nu har jag käkat en kvällsmacka och en kopp thé, och hunnit med att ta en dusch. I morgon är ju dagen då det äntligen händer det man väntat på i typ en månad nu (TwiDay). Så det bär hem till Annica för att sedan åka tillsammans till bion och möta upp dom andra tjerna. Så ska slå bio rekord för min del i morgon.. Efter i morgon så har jag varit på bio fem gånger detta året :) Först Harry Potter i augusti och nu alla fyra twilight filmerna på en o samma dag. Ska bli sjukt spännande att se första delen av breaking dawn, men vet ju redan en del som kommer hända man har ju sett bilder och klipp från filmen så det ska bli skit kul och mysigt :)
Är ni team jakob eller team edward? Jag är TEAM JAKOB :)
Imorgon blir det upp o packa en lite väska med tandborste och sovtröja.. Så natti på er!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0