Mitt kalas är färdigt för detta året!

Nu är kalaset över för detta året. Det blev trevligt folk och sen blev det taco och kyckling paj, var riktigt gott. Fick va jag hade önskat mig också. Blev en Gun onepiece som blir syd efter mina mått och pengar som jag lägger undan till körkort och trisslotter med 75 kroners vinst :) Sen vann jag ju 25 kroner på en av trisslotterna jag fick av mamma & pappa oxå, så det blir 100 riksdaler :) Så får vi se om man vunnit något på lotto också, hade suttit fint med några tusen eller miljoner :) Så har haft super trevlig och lyckat kalas! Får man se om äldsta bror med familj kommer i morgon eller på måndag eller inte alls kanske?! Så STORT tack till alla som kom o firade mig idag :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linda(syrran)

Ja , hade vi inte bott 30 mil ifrån så hade vi kommit det vet du:)

2011-11-26 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0