Gigantiskt diskberg

Tjenare! Idag skulle mamma & pappa hjälpa Peter, så jag stanna hemma. Mamma säger bara ja då tar du hand om diskbänken? Jag bara ja det får jag väl göra.. Men hade verkligen ingen lust, var gigantiskt berg med disk.. Så  det var bara in med allt som gick i diskmaskinen sen stå o diska upp allt annat för hand..Sen ringde Lpeter o fråga om jag inte kunde komma över ett tag, så efter disken så gick jag ditt o hjäpte han upp med lite belysning. Han skulle spela saxophone så jag hängde med och gick lite på ÖoB tills han var klar. Skulle handla jul stjärnor på fot men alla hade tagit slut i helgen :/ Så jäkla typiskt asså...  På vägen hem så skulle jag ta något o käka i thai vagnen men käkade hemma hos Lpeter istället. Så jag har hängt där hemma hela kvällen och snackat lite shit o umgås. Men snart blir det sängen, ska försöka att inte sova till middag i morgon. Och komma igång att storstäda mitt rum och o få upp mina nya gardiner och bytta lakan och påslakan i sängen :)
Godnatt! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0